Dionysis Ammolochitis

O Έλληνας που πήρε την σφουγγαρίστρα και έχτισε αυτοκρατορία

Διαβάστε το άρθρο στο News247.gr “Ο Έλληνας που πήρε την σφουγγαρίστρα και έχτισε αυτοκρατορία”.

Το greek dream του Διονύση Αμμολοχίτη της Manifest, που εμπιστεύονται σήμερα οι μεγαλύτερες πολυεθνικές και έχει παρουσία σε 10 χώρες.

Το όνειρο δεν έχει πατρίδα. Δεν χρειάζεται να περάσει κανείς τον Ατλαντικό για να ζήσει το «αμερικάνικο όνειρο», μπορεί να το ζήσει και εδώ αρκεί να εντοπίζει τα κενά στην αγορά, να έχει διορατικότητα, θάρρος και λίγο θράσος. Στοιχεία που ταιριάζουν κάλλιστα στην περίπτωση του Διονύση Αμμολοχίτη, Πρόεδρου και Διευθύνοντα Συμβούλου της Manifest η οποία κατέχει σήμερα ηγετική θέση στον κλάδο διαχείρισης εγκαταστάσεων.

[featured_img]

Το όνειρο δεν έχει πατρίδα. Δεν χρειάζεται να περάσει κανείς τον Ατλαντικό για να ζήσει το «αμερικάνικο όνειρο», μπορεί να το ζήσει και εδώ αρκεί να εντοπίζει τα κενά στην αγορά, να έχει διορατικότητα, θάρρος και λίγο θράσος. Στοιχεία που ταιριάζουν κάλλιστα στην περίπτωση του Διονύση Αμμολοχίτη, Πρόεδρου και Διευθύνοντα Συμβούλου της Manifest η οποία κατέχει σήμερα ηγετική θέση στον κλάδο διαχείρισης εγκαταστάσεων.

Στις αρχές της προηγούμενης δεκαετίας, ως πωλητής σε μια μεγάλη εταιρεία πληροφορικής, λίγο πριν κλείσει ακόμη τα 25 του, ο Διονύσης επισκέπτονταν τακτικά έναν πελάτη ο οποίος δραστηριοποιούνταν στον καθαρισμό κτιρίων. Λίγο καιρό αργότερα δέχτηκε πρόταση από τον ιδιοκτήτη της εταιρείας να έρθει να δουλέψει ως πωλητής στην δική του εταιρεία. Απόφαση δύσκολη αν αναλογιστεί κανείς ότι πρέπει να αφήσεις έναν μεγάλο όμιλο στον πλέον δυναμικό κλάδο, αυτό την πληροφορικής, για να πας και να πουλάς στους πελάτες καθαρισμούς και μυοκτονίες.

Ο Διονύσης Αμμολοχίτης το τόλμησε άλλα έκατσε στην νέα του δουλειά μόνο έξι μήνες. Τόσους όσους χρειάστηκε για να καταλάβει ότι στην συγκεκριμένη δουλειά υπήρχε ένα τεράστιο κενό που οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνταν έως τότε δεν μπορούσαν να το καλύψουν. Ποιο ήταν αυτό το κενό; οι εταιρείες καθαρισμού δεν πληρούσαν, ή καλύτερα δεν γνώριζαν καν τι είναι, οι ποιοτικές προδιαγραφές που απαιτούσαν οι πολυεθνικές που δραστηριοποιούνταν στην Ελλάδα.

Μελέτησε το τι κάνουν οι μεγάλοι παίκτες στο Facility Management στο εξωτερικό και κάπως έτσι πήρε απόφαση να παραιτηθεί, και με πρώτο υπάλληλο την μητέρα του ίδρυσε την Manifest. Φόρεσε αυστηρά κοστούμια και μία ψεύτικη βέρα ώστε να δείχνει μεγαλύτερος καθώς φοβόταν ότι το νεαρό της ηλικίας του (σ.σ. δεν είχε πατήσει ακόμη τα 25) και το παρουσιαστικό του δεν θα του επέτρεπαν να τον πάρουν σοβαρά οι συνομιλητές του και άρχισε να κλείνει ραντεβού. Όπως ανέφερε ο ίδιος σε παρουσίαση της εταιρείας, τον πρώτο καιρό φορούσε και τα δύο καπέλα, και αυτό του προέδρου της εταιρείας και του ανθρώπου που έπαιρνε την σφουγγαρίστρα και καθάριζε σκάλες.

Ποια είναι σήμερα η Manifest; Είναι μία εταιρεία που απασχολεί περισσότερους από 500 εργαζόμενους παρέχοντας εξειδικευμένες υπηρεσίες σε 1.000 κτιριακές εγκαταστάσεις με πελάτες όπως η Coca-Cola και η Nestle. Tα χρόνια της ύφεσης, την τελευταία πενταετία κατάφερε να διπλασιάσει τα μεγέθη της ενώ το 2015, ένα από τα πιο δύσκολα χρόνια στην ελληνική οικονομία για την Manifest ήταν η καλύτερη χρονιά τόσο για τον τζίρο (περίπου 7 εκατ. ευρώ) όσο και για κέρδη που αυξήθηκαν κατά 300% σε σχέση με το 2014.

Στις δραστηριότητες της πέρα από τους καθαρισμούς, την τεχνική συντήρηση και τις υπηρεσίες security παρέχει υπηρεσίες πρασίνου, διαχείρισης απορριμάτων, αναλώσιμων υλικών και catering.

Πρόσφατα το επενδυτικό found SouthBridge προχώρησε στην επένδυση ύψους 3,5 εκατομμυρίων ευρώ δίνοντας την ευκαιρία στη Manifest να επιταχύνει τους ρυθμούς ανάπτυξης και να διευρύνει τη δραστηριότητά της. Πλέον η Manifest μέσω της 21stFM alliance της οποίας αποτελεί ιδρυτικό μέλος είναι η μόνη ελληνική εταιρεία του κλάδου με παρουσία σε σχεδόν 10 χώρες στη Ευρώπη.

Σε ότι αφορά τους εργαζόμενους η εταιρεία ακολουθεί πρόγραμμα τακτικής επιβράβευσης με χρηματικά έπαθλα ενώ διοργανώνει και εκδηλώσεις όπως παιδικές γιορτές. Παλαιότερα η σχέση αλλοδαπών – Ελλήνων εργαζομένων ήταν 80%-20% κάτι που έχει μετατραπεί σε 60% -40% την τελευταία χρονιά καθώς όλο και περισσότεροι Έλληνες “καταδέχονται” να πιάσουν την σφουγγαρίστρα.

Πηγή